Logo website-01.jpg

Privacy en

Klachten

Pijl - Praktijkinformatie.png

Privacy

Privacy is een belangrijk goed en daar hecht ik veel waarde aan. In de behandelkamer is de privacy gewaarborgd.

 

Om het werk als zorgverlener goed te kunnen uitvoeren zijn er gegevens nodig. Om uw gegevens goed te beschermen werk ik met een privacy reglement.

Daarmee geef ik invulling aan de nieuwe privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)  en de Wgbo (Wet geneeskundige behandelovereenkomst).

Het privacyreglement op hoofdlijnen kunt u hier downloaden.

De volledige versie kunt u via de praktijk opvragen.

Hoofdlijnen

privacy

reglement

Klachten

 

Vanzelfsprekend doe ik er alles aan om de behandeling en het contact zo prettig mogelijk te laten verlopen. Met elkaar in gesprek blijven is daarbij de basis. Toch kan het zijn dat u klacht heeft, een klacht over de behandeling zelf of over het contact. Dan is het goed om dit kenbaar te maken.

 

Heeft u een klacht?

De eerste stap  is een gesprek aangaan. Het is goed mogelijk dat  ik me niet besef dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.

Vindt u het lastig om dit gesprek aan te gaan?

Dan kunt u terecht bij Adviespunt Zorgbelang. Zij beantwoorden uw vragen en geven advies over vervolgstappen. Ze zijn op de hoogte van de patiëntenrechten en kennen de zorgsector. Ook kunnen ze samen met u en mij het gesprek aangaan of u helpen met het schrijven van een mail.

Voor meer informatie: www.zorgbelang-nederland.nl

 

Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. Deze praktijk is aangesloten bij de Klachten en geschillenregeling Paramedici. Die biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Meer informatie is de vinden www.klachtenloketparamedici.nl

 

Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.

info@klachtenloketparamedici.nl

t: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)

Tarieven 2021

Klik op de pijl om meer te lezen

Vergoeding

Klik op de pijl om meer te lezen

Klachten

Klik op de pijl om meer te lezen

Privacy

Klik op de pijl om meer te lezen